پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خمینی

امام جمعه موقت قزوین گفت: امام راحل احیاگر اسلام در عصر یخبندان تفکر دینی بود و آرمانهای ایشان همان آرمان‌های اسلام ناب محمدی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور مردم روزه دار استان در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: راحت طلبان و قدرت طلبان سعی دارند وقتی نمی‌توانند جایگاه خود را بالا ببرند جایگاه شخصیت‌هایی مانند امام راحل را پایین بیاورند.

وی اظهار کرد: در طول انقلاب شاهد بودیم برخی از تفکر انقلابی خود عقبگرد داشتند یا تحت عنوان ریزش‌ها سخنان زیادی مطرح شد و اینها همان جمعی هستند که از قافله عقب ماندند و اصول روشن را با خواهش‌های نفسانی خود سازگار نمی‌بینند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که تاکید ضروری امام حفظ اسلام بود و خود را فدایی اسلام می‌دانست، افزود: بحمدلله شخصیت‌هایی از جمله رهبر معظم انقلاب و شاگردان امام راحل هستند که افکار امام را در جامعه ترویج می‌دهند و جوانان با دقت در عملکرد آنان می‌توانند به سیره امام راحل پی ببرند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر این که امام راحل احیاگر اسلام در عصر یخبندان تفکر دینی بود و آرمانهای ایشان همان آرمان‌های اسلام ناب محمدی است، ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) مومن متعبد انقلابی بودند و اگر ما ادعای پیروی از خط امام را داشته باشیم باید مومن متعبد انقلابی باشیم.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: تاسیس نهادهایی مانند بسیج، جهادسازندگی، کمیته امداد و نهضت سواد آموزی و غیره در ابتدای انقلاب اسلامی، نشانگر آن است که حوزه های مختلف از دید و منظومه فکری و عملی حضرت امام راحل، دور نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha