سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ادواردو

حوزه/ محور اصلی کار مؤسسه رهیافتگان المهتدون بر روی فعالیت های شهید ادواردو است، به همین منظور نمایشگاه مصوری نیز از فعالیت های این شهید تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مؤسسه رهیافتگان المهتدون یکی از غرفه های جذاب بخش بین الملل نمایشگاه بود که هر شب در آن نشست های تخصصی با سخنرانی مسیحیان مسلمان شده برگزار می شد.

این مؤسسه دارای چندین سایت همانند سایت 22 زبانه اسلام کمکیز، سایت رهیافته و سایت نمایشگاهی انجمن است.

محور اصلی کار مؤسسه بر روی فعالیت های شهید ادواردو است، به همین منظور نمایشگاه مصوری نیز از فعالیت های این شهید تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفت.

گفتنی است؛ شهید ادوادو آنیلی تنها پسر و وارث میلیاردر مشهور ایتالیایی سناتور جووآنی آنیلی بود. مادر وی یک پرنسس یهودی و پدرش قدرتمندترین مرد آن کشور است. تنها سود دارایی های خانواده او 60 میلیارد دلار در سال یعنی 3 برابر درآمد نفتی ایران برآورد شده است. کارخانه ماشین سازی فیات، فراری، اویکو، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو و چندین کارخانه صنعتی، بانک های خصوصی، شرکت های طراحی مد و لباس، روزنامه های لاستامپا، کوریره دلاسرا و باشگاه فوتبال یوونتوس تنها بخشی از دارایی های خانواده آنیلی است.

اما ادوادو که دارای دکترای ادیان و فلسفه از دانشگاه پرینستون آمریکا بود با مطالعه اتفاقی قرآن در دوران تحصیل و با تحقیق فراوان مسلمان و شیعه می شود. او به آن چنان حقیقتی دست می یابد که در این راه حتی حاضر به تقیه نیز نشده و پس از تحمل رنج های فراوان(سه بار بستری شدن در تیمارستان مولتی میلیاردرها برای شتشوی مغزی، تحریم شدید اقتصادی و تهمت های گوناگون) سرانجام در 15 نوامبر سال 2000 شربت شهادت را می نوشد. ادواردو تنها خارجی بود که امام راحل پیشانی او را بوسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha