جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشر امام

حوزه/ مهدوی گفت: محصولات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به ۲۰ زبان به علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن عرضه می شد.

حمید مهدوی، مسئول غرفه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از ترویج فرهنگ امام امت در این غرفه خبر داد و گفت: در این غرفه محصولات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به 20 زبان برای علاقه مندان عرضه می شد.

مهدوی همچنین عرضه رایگان کتب تهیه شده توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه را از دیگر فعالیت های غرفه برشمرد.

وی عنوان کرد: بخش دیگر فعالیت ما ارائه نرم افزارهای تهیه شده درباره آثار، کتب و زندگینامه امام راحل است. مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بیش از 334 عنوان کتاب دارد که ما در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیشتر آن ها را عرضه کردیم.

مسئول غرفه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اضافه کرد: البته افزون بر آثار امام راحل، کتب های تهیه شده پیرامون شخصیت ایشان نیز در این غرفه به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در این غرفه ضمن عرضه محصولات، آثار و کتب امام خمینی(ره)، نشست هایی تخصصی نیز پیرامون شخصیت بنیانگذار انقلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha