پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فقرا - فقر - نیازمندان - محرومان

حوزه/ حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: در خانه حضرت علی (ع) فقیر و مسکین رفت و آمد داشتند و آن امام همام همواره از آنها دستگیری می کردند و دست نوازش بر سر ایتام می کشیدند، ما هم باید به یاری نیازمندان بشتابیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین حیدری، شامگاه دوشنبه در جمع روزه داران و عزاداران شهادت حضرت علی (ع)، در محل مقبره شهدای گمنام آستان مقدس امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) اهل کرامت بودند و ما هم باید همواره اهل کرامت باشیم و در راه خیر و رضای خدا قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره صدقه و انفاق کرد، افزود: باید به دستورات و تعالیم دینی همچون پرداخت خمس و زکات به تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: در خانه حضرت علی (ع) فقیر و مسکین رفت و آمد داشتند و آن امام همام همواره از آنها دستگیری می کردند و دست نوازش بر سر ایتام می کشیدند، ما هم باید به یاری نیازمندان بشتابیم.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل دشمن و استکبار ایستادگی کرده و نباید هیچ گاه در مقابل دشمن کوتاه بیاییم، گفت: آمریکا تمام وجودش پستی است و جنایت های زیادی مرتکب شده که تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha