شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: مجلس خبرگان رهبری بهترین تصمیم را برای انتخاب مقام معظم رهبری انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد که ظهر امروز در مسجد جامع بویین زهرا برگزارشد  گفت: پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبری در سال 68 بهترین انتخاب ممکن را انجام داد و در تمام سال‌هایی که ایشان با عنایت پروردگار به رهبری نظام انتخاب شدند حقیقتاً کشتی انقلاب را در این مسیر پرتلاطم به بهترین نحو ممکن هدایت کرده‌اند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا یاد و خاطره شهدای قیام خونین  ۱۵ خرداد را گرامی داشت و بیان کرد: قیام  ۱۵ خرداد تأثیرات شگرفی بر فعالیت مبارزان گذاشت، به طوری که به نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی مبدل شد.

 وی اظهار کرد: قیام  ۱۵ خرداد سال  ۴۲  کفن پوشان شهرستان ورامین باعث شد که روند پیروزی نهضت اسلامی با سرعت و شتاب بیشتری به پیش رود؛ در واقع می توان با قاطعیت بیان کرد که پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی مرهون و مدیون قیام 1۵  خرداد مردم است که مردم شهرستان ورامین در آن نقش محوری و مرکزی را ایفا کردند.

حجت الاسلام زرینه تصریح کرد: در قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، شعارهایی که از حنجره‌های دردمند ملّت ایران بلند می‌شد، صرفا اسلامی و مذهبی بود و به طور کلّی حرکت پانزده خرداد، به دلیل توهین به اسلام و رهبری اسلام که از هر طرف مورد هجوم قرار گرفته بود، برپا شد.

وی در پایان گفت: اگر این نهضت خداجویانه مردم در آن روز با آن وسعت به وجود نمی‌آمد، رژیم ستم‌شاهی جرأت بیشتری از خود نشان می‌داد و اساس اسلام را در کشورمان از بین می‌برد و اهداف اربابان آمریکایی خود را محقق می‌گرداند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha