پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ انصر مهدی در پیام خود به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی گفت: انقلاب امام خمینی فقط مختص یک کشور نیست، بلکه مرکز امید مظلومان و مستضعفان جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در پیام خود به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی گفت: انقلاب امام خمینی ره مختص به یک کشور نیست، بلکه این انقلاب مرکز امید مظلومان و مستصعفان جهان است و اندیشه های امام خمینی (ر ه) محور امید آزادی خواهان جهان است، امام ره فقط برای یک کشور نیست، امام متعلق به جهان است.

وی افزود: نهضت امام خمینی تسلسل نهضت انبیاء و ائمه معصومین (ع) است، امام خمینی ره مظلومین و مستصعفان جهان را از توطئه‌های استعمار آگاه کرد و با سرنگونی پادشاهی 2500 ساله اثبات کرد که اگر ملتی به خداوند یقین و اعتماد کامل داشته باشد می‌تواند فرعون وقت را شکست دهد و امام خمینی (ره) به وظیفه خود عمل کرده و تخت یزید آن زمان را سرنگون کرد.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه در ادامه گفت: سازمان دانشجویان امامیه این افتخار را دارد که بعد از انقلاب اسلامی اولین ترویج کننده و پیام رسان فکر امام خمینی ره و انقلاب اسلامی بوده است و امروز هم اعضای این سازمان و جوانان پاکستان در این راه ایستادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha