پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: امام خمینی در جهان اسلام یک شخصیت عملی و انقلابی بود که توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف، نظام دو هزار و پانصد ساله پهلوی را به زباله دان تاریخ بریزد و به جامعه اسلامی هویت تازه ای ببخشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه و نائب رئیس مجلس متحده عمل پاکستان در پیام خود به مناسبت رحلت امام خمینی ره گفت: امام خمینی ره در جهان اسلام یک شخصیت عملی و انقلابی بود که توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف، نظام دو هزار و پانصد ساله پهلوی را به زباله دان تاریخ بریزد و به جامعه اسلامی هویت تازه ای ببخشد و  شخصیت او از همه لحاظ  یک شخصیت جامع و کامل است.

نائب رئیس مجلس متحد عمل افزود: امام خمینی ره نابغه زمان و چنان بزرگ بود که در میان بزرگان و رهبران جهان و تاریخ، به جز انبیا و اولیای معصومین(علیهم السّلام)، به دشواری می توان کسی را با این ابعاد و این خصوصیات تصور کرد. ایشان یک سیاستمدار برجسته، زیرک و اخلاق مدار بودند که در عین مهربانی یک رهبر با صلابت، دشمن شکن و مقتدر بود.

 وی افزود: امام خمینی ره با ارائه نظریه ولایت فقیه به جهانیان نشان داد که اسلام ناب محمدی (ص) یک دین جامع و کامل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha