سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز مانور وحدت مسلمین در برابر کفر و استکبار و صهیونیسم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه روز قدس امسال به جهت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جمع زیادی از فلسطینیانی که در راهپیمایی بازگشت شرکت کرده بودند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار داشت: تلاش جبهه استکبار و حکام مرتجع عرب در حمایت مستقیم و غیر مستقیم از رژیم صهیونیستی نباید باعث شود که ذره ای از اهمیت قدس و حمایت از آرمان فلسطین در جهان اسلام کاسته شود.

وی افزود: مردم ما همچون سال های گذشته و بلکه پرشورتر از هر سال، در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و بر محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید می ورزند.

 قائم مقام موسسه ی امام خمینی(ره) با تاکید بر این نکته که روز قدس، روز وحدت همه مسلمین در برابر کفر و استکبار و صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند با وجود همه مظلومیت ها و فشارهای ناجوانمردانه صهیونیست ها و حامیانشان ، امروز آرمان قدس و ملت فلسطین پررنگ تر از هر زمان دیگری بین ملت های جهان مطرح است و انشاالله به زودی شاهد نابودی کامل غده سرطانی اسراییل خواهیم بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha