پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاندار قزوین

حوزه/ استاندار قزوین گفت: امروز فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا دیگر نه تنها از سوی مردم ایران که از سوی بسیاری از کشورهای حتی غیرمسلمان هم سرداده می شود و این حرکت، اسرائیل را به وحشت انداخته است.

عبدالحمید زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امروز فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا دیگر نه تنها از سوی مردم ایران که از سوی بسیاری از کشورهای حتی غیرمسلمان هم سرداده می شود و این حرکت، اسرائیل را به وحشت انداخته است.

استاندار قزوین افزود: در شرایط حساس کنونی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نوید بخش از هم پاشیده شدن مثلث شوم اسراییل، آمریکا و عربستان  است.

وی اظهار کرد: رژیمی که مردم یک کشور را آواره کرده و هر روز با جنایتی کودکان و نوجوانان را به خاک و خون می کشد، محکوم به فناست و شاید تنها کشوری که از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کرده و سایر کشورها را نیز به تظلم خواهی تشویق کرده ایران اسلامی است.

زاهدی ادامه داد: ما مردمی داریم که یکدل و متحد در کنار یکدیگر لطف و محبت خود را نثار مسلمانان جهان می‌کنند و همواره خشم و نفرت خود را به مستکبران جهان ابراز می‌دارند.

استاندار قزوین گفت: ابتکار تاریخی تعیین روز جهانی قدس از سوی امام راحل امروز به یک فریاد تظلم خواهی و افشای جنایات صهیونیست ها تبدیل شده و دفاع از مظلوم در دیگر نقاط جهان نیز به یک جریان پویا تبدیل شده که خواب استکبار را آشفته کرده است.

 وی افزود: روز قدس به روز جهاني تبديل شده و در اين روز اوج قدرت جهاني مسلمانان را شاهد خواهيم بود.

زاهدی بیان کرد: اسرائیل غاصب با زیاده خواهی بیش از نیم قرن کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده و زنان، کودکان و مردم بی گناه را در مجازات به  حق خواهیشان قلع و قمع می کند که به طور حتم جزایی این عمل ننگین را خواهند دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha