جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در ایلام، با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل با پشتیبانی غربی‌ها و مرتجعین عرب به ویژه رژیم آل سعود در طول ۷۰ سال اشغالگری به عنوان بزرگترین جنایتکار قرن شناخته شده است، گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس و حمایت از مردم فلسطین صاعقه‌ای بر صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آن‌ها فرود آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در خطبه‌های نماز جمعه ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: تزریق امید و توانمندی به ارکان دولت و مردم در شرایط سخت و بحرانی از هنرهای ناب مقام معظم رهبری در طول 29 سال گذشته بوده است.

وی، تصریح کرد: رهبری آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و سه دهه مدیریت شایسته و عبور از توفان‌ها و تلاطم‌ها و خنثی کردن تهدیدات بنیان برافکن دشمن و فراز و نشیب‌های انقلاب کمتر از تدبیر و هوشیاری رهبری داهیانه سکاندار و بنیان‌گذار نظام اسلامی نبوده است.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه تدبیر امام گونه رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه 18 تیر 78 که تلالو دیگری از هنر رهبری و هدایت ایشان بود، افزود: حادثه‌ای که با طراحی نیروهای خارجی و صحنه‌گردانی ضدانقلاب داخلی و بازیگری گروهی از اراذل‌واوباش و تعدادی دانشجو نما که بازیچه سیاست‌بازان حرفه‌ای شده بودند، اتفاق افتاد، اما بااقتدار و تدبیر رهبری بساط آن برچیده شد و آرامش و امنیت به جامعه اسلامی عطاء شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، یادآور شد: فتنه 88 و حوادث پس از انتخابات که یکی از بحران‌های شدید بود که نظام اسلامی را با مشکلات زیادی روبه‌رو ساخت و در واقع جنگ احزابی بود که با اشتراک دشمنان خارجی و سران فتنه و خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب برای براندازی نظام اسلامی شکل‌گرفته بود که بااقتدار و درایت رهبری، این فتنه نیز خنثی و عاملان اصلی داخلی رسوا و شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه ایلام، با تأکید بر این که مشکلات اقتصادی باروحیه جهادی قابل‌حل است، گفت: حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی و دور زدن تحریم‌های ظالمانه است.

وی، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی و جنگ اقتصادی در 40 سالگی انقلاب به دنبال به‌زانو درآوردن نظام ملت ایران است، ابراز کرد: متأسفانه در داخل همه مطبوعات زنجیره‌ای به این جنگ نرم و ناکارآمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و تضعیف مدیریت اقتصادی دامن می‌زنند.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است، یادآور شد: امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیستی و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.

وی، با بیان اینکه روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی و اتحاد و انسجام جهان اسلام و روز مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: یام روز جهانی قدس و حضور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس تحقق پیروزی مردم فلسطین و برگشت آنها به سرزمین آباء و اجدادی خویش و سنت لایتغیر الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام، با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل با پشتیبانی غربی‌ها و برخی از رژیم مرتجع عرب به ویژه رژیم آل سعود در طول 70 سال اشغالگری به عنوان بزرگترین جنایتکار قرن شناخته شده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه روز قدس و حمایت از مردم فلسطین صاعقه‌ای بر صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آن‌ها فرود آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha