جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی پیام راهپیمائی روز قدس بود، تاکید کرد: طولی نخواهد کشید که هم شاهد نابودی و محو اسرائیل در منطقه خواهیم بود و هم خبری از استکبار جهانی نخواهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با تقدیر از حضور پرشور ملت انقلابی در راهپیمایی روز قدس، گفت: طولی نخواهد کشید که هم شاهد نابودی و محو اسرائیل در منطقه خواهیم بود و هم خبری از استکبار جهانی نخواهد بود.

وی با بیان این که مردم مصمم و خودساخته با حضوری گسترده، با شکوه و بی نظیر، به میدان آمدند، ابراز کرد: آنها با این حضور به اسرائیل و هم پیمانانش این پیام را دادند همان طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، طولی نخواهد کشید که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

مدیر حوزه علمیه خراسان پیام دوم مردم در راهپیمائی گستره روز قدس را ایستادگی در مسیری دانست که امام راحل(ره) به سوی قدس شریف باز کردند و این راه را پشت سر مقام معظم رهبری طی خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: مردم در روزها و شب های ماه مبارک رمضان، مقاومت، صبوری، بندگی خدا، تقوا و ایستادگی با تمام قدرت در برابر هر اهرمن و شیطان درونی و بیرونی را تمرین کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha