چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان به خوبی دریافت اند که قدرت و اقتدار ایران اسلامی معلول حمایت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: ملت ایران دیروز برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام مقدس افزوند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به حضور پرشور مردم مومن و انقلابی ایران به ویژه استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: خروش دیروز ملت ایران حامل پیام های بسیاری برای زیاده خواهان و دشمنان خارجی و داخلی بود. دیروز ایران اسلامی نشان داد که همچنان در مسیر خط ولایت مطلقه فقیه حرکت می کنند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس و راهپیمایی مردم در این روز مقدس، هشداری برای زیاده خواهی های رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است، افزود: اسرائیل و هم پیمانانش به دنبال این هستند که مسئله فلسطین و قدس شریف که حساس ترین و مهمترین مسئله جهان اسلام است را از یادها ببرند، ولی ابتکار امام راحل در 4 دهه پیش در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان درایتی بود که تمام نقشه های شوم دشمنان جهان اسلام را برملا ساخت.

حجت الاسلام عربیان با تاکید بر اینکه این انقلاب تا زمانی که در مسیر ولایت فقیه و حامی آرمانهای مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، هرگز آسیبی نخواهد دید، بیان داشت: امروز دشمنان به خوبی دریافت اند که قدرت و اقتدار ایران اسلامی معلول حمایت از ولایت فقیه است، لذا آنان دست به هر کاری می زنند که بین مردم و ولایت فقیه اختلاف بیندازند که در این مدت برخی از این توطئه های را همگان به عینه مشاهده کرده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز هدف اصلی دشمن، روحانیت است و تا زمانی که روحانیت و مردم ید واحده هستند، این کشور بیمه خواهد بود و گزندی به آن نخواهد رسید، لذا هر روز یک نوع دسیسه از سوی دشمنان همانند تحریم های اقتصادی و... ایجاد می شود که به حمد خداوند متعال کید و نقشه دشمنان به خودشان باز خواهد گشت.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: در بحث برجام آمریکا که خود را منادی دموکراسی در جهان می داند به صورت یک طرفه از آن خارج می شود که این نشان می دهد که به فرموده امام راحل هیچ اعتمادی به دولت ایالات متحده نیست. ترامپ با زیر پا گذاشتن تعهدات بین المللی نقطه کوری در دیپلماسی آمریکا ایجاد کرد که هرگز پاک نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه باید با تبعیت از رهبری و منویات معظم له راه نفوذ دشمن را ببندیم، گفت: حمایت از کالای ایرانی و داخلی یکی از راههای تقویت بنیان های اقتصادی و اجتماعی کشور است، لذا هر ایرانی موظف است که در این زمینه قدم بردارد و از تولیدات داخلی حمایت کند، زیرا در صورت تحقق این امر آمار بیکاری کارگران کارخانه های کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام عربیان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی اوضاع بین المللی را رصد می کنند و حرکات آینده دشمن را می بینند و همین باعث شده هر توطئه ای که دشمنان آن را پی ریزی کنند، خنثی شود، لذا حمایت از رهبری و گوش به فرمان امام خامنه ای، زمینه ترقی و ارتقا نظام و ملت را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha