جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل لبنان با صدور بیانیه ای در روز جهانی قدس، در مورد توطئه دشمنان برای حذف مسئله فلسطین هشدار داد و گفت: هرچقدر دشمنان توطئه کنند و نقشه بریزند، قدس همواره به عنوان نماد مجاهدت و مقاومت باقی می ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جبهه عمل لبنان با صدور بیانیه ای در روز جهانی قدس، در مورد توطئه دشمنان برای حذف مسئله فلسطین هشدار داد و گفت: هرچقدر دشمنان توطئه کنند و نقشه بریزند، قدس همواره به عنوان نماد مجاهدت و مقاومت باقی می ماند.

در این بیانیه آمده است: امسال روز جهانی قدس با وجود انتفاضه مردم فلسطین و راهپیمایی بازگشت، با سال های گذشته متفاوت است، زیرا راهپیمایی بازگشت به فلسطین تمام عرصه فلسطین را در بر گرفته و آتش انتفاضه را برافروخته و نور عزت و کرامت را در دل جوانان فلسطینی روشن ساخته است و صهیونیست ها و تمام جهان را شگفت زده کرده است.

جبهه عمل تاکید کرد: قدس راه وحدت مسلمانان و اهالی مقاومت است و مقاومت اسلامی و مبارزه تا روز آزادی قدس و مسجدالاقصی و آزادی تمام فلسطین از چنگال صهیونیست های اشغالگر ادامه دارد، زیرا این صهیونیست ها زمین را به فساد و ظلم و ستم کشانده اند.

این جبهه ادامه داد: ملت های عربی و اسلامی باید در کنار مردم فلسطین بمانند و دست یاری خود را به سوی این مردم مظلوم دراز کنند، تا مردم فلسطین بتوانند به جهاد و مبارزه خود ادامه بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha