پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر حضور هزاران نفر از مردم بریستول، در افطار میان ادیانی

حوزه/ مراسم افطاری میان ادیانی در شهر بریستول در انگلستان با حضور هزاران نفر از مردم این شهر برگزار شد. در این افطار بزرگ، از جمعیت بزرگ شرکت کنندگان با بسته های غذایی و انواع خوردنی جات پذیرایی به عمل آمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، هزاران  نفر از مردم شهر بریستول در انگلستان، متعلق به پیشینه های مذهبی و فرهنگی مختلف، در مراسم شام افطاری با مسلمانان همراه شده و پیام وحدت و همدلی میان ادیانی را در ماه مبارک رمضان به گوش همگان رساندند.

این افطار بزرگ با حضور داوطلبان در یک شاهکار باور نکردنی از سازماندهی اجتماعی برگزار شده و در آن هزاران بسته غذایی، خرما، میوه و نوشیدنی به افرادی که خیابان جمع شده بودند توزیع شد.

افضل شاه از نمایندگان مسلمانان در این باره به خبرنگاران گفت: وقتی مردم از تنوع جمعیتی سخن می گویند، معنایش همین است. مردم از تمامی فرهنگ های مختلف و ادیان متفاوت جمع می شوند. من امیدوارم این مراسم هر ساله برگزار شود. این هدف ماست و می خواهیم که مردم از سرتاسر شهر در اینجا گردهم بیایند.

در این مراسم مقامات دولتی و نمایندگانی از سوی سیاستمداران حضور داشتند. تیم بوولز شهردار شهر بریستول، از برپایی مراسم تشکر و قدردانی کرد و آن را فوق العاده توصیف کرد.

عبداسماعیل از برگزارکنندگان این مراسم نیز گفت: من تصور می کنم امروز مراسمی استثنایی داشتیم. به نظر می رسد بیش از 4 هزار نفر امروز  در اینجا گردهم جمع شده باشند و از سال گذشته هم شلوغ تر شده است. البته ما کمک زیادی از سوی داوطلبان داشته ایم.

وی افزود: از همه باید تشکر کنیم. و امسال داوطلبان زیادی مایل به همکاری با ما بودند. نگاه کنید که چه تعداد مردم امروز اینجا جمع شده اند و باعث افتخار است. اسلام واقعا دین صلح است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha