سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مواد مخدر

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: خطر اعتیاد که متاسفانه در قالب های شیمیایی و خوراکی توسط دشمن طراحی شده، در کمین اقشار جامعه است و این مسئله نیازمند آگاهی بخشی به مردم است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح امروز در نشستی با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، گفت: خوشبختانه تا امروز آسیب هایی که در حوزه موادر مخدر بوده، توسط ائمه جمعه در تریبون های مقدس نماز جمعه تبیین شده، لذا توجه بیشتر موجب کاهش آسیب های منتج از مصرف مواد مخدر خواهد بود.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: خطر اعتیاد که متاسفانه در قالب های شیمیایی و خوراکی توسط دشمن طراحی شده، در کمین اقشار جامعه است و این مسئله نیازمند آگاهی بخشی به مردم است.

در این جلسه صفاپور، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درخواستی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بابت همکاری مضاعف درجهت کم کردن آسیب ها با برگزاری نمایشگاهایی جهت اطلاع رسانی و سخنرانی پیش از خطبه ها توسط مدیران مربوطه در نماز جمعه های استان داشت که این مهم با موافقت حجت الاسلام فاطمی نسب همراه شد.

تبیین آسیب های اجتماعی منتج از مصرف مواد مخدر توسط ائمه جمعه که مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در جامعه هستند و آحاد مردم به ایشان اعتماد دارند، از مهم ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha