پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: یکی از نعمت های با ارزش پروردگار عالم به انسان «فرصت» است که از توصیه های مهم شریعت مقدس اسلام استفاده و بهره برداری از این فرصت هاست، بنابراین جوانان در ماه ضیافت الهی فرصت سوزی نکنند.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: خوشبختانه امسال همه آحاد مردم به خوبی در برنامه های شب های احیا و همچنین روز قدس حضور گسترده و باشکوهی داشتند و نشان داند که به مسائل معنوی و انقلاب پایبند هستند، لذا جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه خواهران استان قزوین و مدارس آن نیز برنامه های مختلف از جمله قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان داشتند، ادامه داد: حوزه علمیه خواهران فاطمیه در این ایام توانست نشت هایی در خصوص سبک زندگی اسلامی و برنامه های انس با قرآن برگزار نماید که مورد استقبال خوب خانواده ها قرار گرفت.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: یکی از نعمت های با ارزش پروردگار عالم به انسان «فرصت» است که از توصیه های مهم شریعت مقدس اسلام استفاده و بهره برداری از این فرصت هاست، بنابراین جوانان در ماه ضیافت الهی فرصت سوزی نکنند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بازبینی اعمال گذشته است که آیا اعمال و رفتار ما مطابق و در مسیر رضای پروردگار عالم بوده است یا خیر.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha