سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدای مدافع حرم که علیه داعش جنگیدند، دارای بصیرت بودند و هم چیز شان را دادند و ما نیز باید در پاداش آن ها و توجه به آن ها بصیرت داشته باشیم و آنان را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در نشست بصیرتی مسئولین حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: طلبه باید آگاهی سیاسی، اعتقادی و فلسفی خود را ارتقاء داده و تأثیرگذار باشد و نفوذ دشمن را به خوبی درک کند تا بتواند پاسخگو باشد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری به رفتار و آگاهی سیاسی در حوزه‌ها تأکید دارند و طلبه‌ها باید از نظر سیاسی آگاهی‌های خود را ارتقاء دهند، افزود: شهدای مدافع حرم که علیه داعش جنگیدند، دارای بصیرت بودند و هم چیز شان را دادند و ما نیز باید در پاداش آن ها و توجه به آن ها بصیرت داشته باشیم و آنان را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: بصیرت همچون بینایی در چشم است و همان طور چشم می بیند، قلب و عقل نیز می بینند، شاید انسانی ببیند، اما قلبش کور باشد و گاهی انسان چشم نابینایی دارد، اما قلبش بیناست و گاهی انسان هر دو را داراست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: انسان همیشه نیاز دارد که امور و باطن آن را بشناسد و با بصیرت حرکت کند. انسانی که بصیرت نداشته باشد، همیشه اشتباه می کند، چرا که بصیرت، اندیشه، هوشیاری و باهوشی را از دست داده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که بسیج در همه صحنه‌ها عالمانه وارد شده و امروز همه باید با همکاری و تعامل با پیروی از ولایت فقیه بسیج را تقویت و بهتر از همیشه با دشمن مقابله کنیم، گفت: تهدیدات جنگ نرم دشمنان تاثیری در روحیه انقلابی و اسلامی جوانان ما ندارد، چرا که امروز روحیه شهادت‌طلبی و ایثار نهادینه شده و دشمنان در جنگ نرم و رسانه‌ای هم شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام معبودی به موضوع نفوذ در جامعه از سوی دشمنان پرداخت و بیان کرد: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید به آن صرف یک مسئله سطحی نگریست، چراکه در پشت پرده آن یک برنامه ریزی مفصل از سوی آمریکایی ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته؛ لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نفوذ حرکت شکننده‌ای است که از ناحیه دشمن و برای برخی از افراد است و این نفوذ جدی است که باید توسط طلاب حوزه های علمیه به خوبی رصد شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha