پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب به تعبیر امام(ره) معجزه کرد، گفت: در چهلمین سال انقلاب باید روشنگری شود که انقلاب چه کرد و ما چه کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در نشستی با جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دنیای استکبار برای کمرنگ کردن انقلاب دارد سنگ تمام می‌گذارد. آنها می‌خواهند در جهت سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی و تحریم‌ها و فشارها از اذهان عمومی، انقلاب را حذف کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متقابلاً ایجاب می‌کند ما تا جایی که می‌توانیم دستاوردهای انقلاب را پررنگ کنیم، گفت: اذهان عمومی باید کاملاً بیدار و هشیار باشند تا انقلاب و نظام و تفاوت‌هایی که ایجاد کرده در منطقه و داخل همواره در ذهن مردم باشد.

وی تصریح کرد: ناکارآمدی‌ها و انواع و اقسام عیب‌هایی که وجود دارد که به احزاب و جریانات سیاسی برمی‌گردد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اگر انقلاب در سال 57 صورت نمی‌گرفت، بعد از آن‌که انفجار اطلاعاتی که امروز با آن مواجه هستیم، می‌آمد، ایران یکی از جاهایی بود که نه دین و نه ناموس معنی می‌داشت، گفت: لقمه بعدی اسرائیل بعد از فلسطین ایران بود. روزی که اعراب با اسرائیل جنگ 6 روزه داشتند، دولت ایران کمک اسرائیل بود و مسجدالاقصی را با بنزین ایران آتش زدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که انقلاب به تعبیر امام(ره) معجزه کرد، گفت: در چهلمین سال انقلاب باید روشنگری شود که انقلاب چه کرد و ما چه کردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کارهای معجزه‌آسای انقلاب در داخل و منطقه و پیشرفت‌هایی که از برکت انقلاب داشتیم و ناکارآمدی ها را باید در این مدت برای مردم تجزیه‌وتحلیل کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در جدول های علمی برای مردم بیان شود تا راهگشا باشد گفت: مراد این نیست که شعاری عمل کنیم، بلکه باید کار علمی و عادلانه‌ای شود که هیچ‌کس نتواند در مقابل آن حرفی برای گفتن داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ابراز امیدواری کرد: با نظارت‌های دقیق بتوانیم اطلاع‌رسانی را در پیش چشم مردم قرار دهیم که هم امیدوار شوند و هم کارآمدی نظام و ناکارآمدی دیگران مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: باید 22 بهمن جشن اندیشه و فکر بگیریم و راهپیمایی و شعار صرف نباشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha