جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تبعيت از رهبر معظم انقلاب را ادامه راه امام خميني‌(ره) دانست و با بيان اين که‌ همه ما بايد در عمل اطاعت از ولايت فقيه را نشان دهيم، گفت: اطاعت از ولايت فقيه بايد در عمل ثابت شود و تنها شعار اطاعت از ولي فقيه کافي نيست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بصیرتی که در ساری برگزار شد با بيان اين که دينداري واقعي در اطاعت‌ از ولي فقيه است، گفت: متدين کسي است که از ولي فقيه خود اطاعت کند؛ چون بزرگ‌ترين حق، حق رهبري بر گردن انسان‌ها است.

وی به نقش ولايت فقيه در جامعه اسلامي اشاره کرد و با بيان اين که ولايت فقيه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از ارکان اصلي و جدايي ناپذير از اين نظام مردمي است، افزود: نقش ولايت و رهبري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر روز پر رنگ تر و برجسته تر از روز گذشته مي شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکيد بر اين که ايران اسلامي بدون حضور ولايت فقيه هيچ جايگاهي در نظام هاي بين المللي نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران با پشتوانه ولايت فقيه و رهبري توانسته است امروز به قله هاي پيشرفت در حوزه هاي مختلف دست يابد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اين که هيچ فردي جز‌ امام خامنه اي نمي توانست در بيست و نه سال گذشته ايران اسلامي را با عبور از بحران هاي عظيم داخلي و خارجي امروز به سر منزل مقصود برساند، بيان داشت: امروز حتي نظام استکبار نيز به نقش تأثير گذار و حياتي رهبري در جامعه اسلامي پي برده است.

وی تبعيت از رهبر معظم انقلاب را ادامه راه امام خميني‌(ره) دانست و با بيان اين که‌ همه ما بايد در عمل اطاعت از ولايت فقيه را نشان دهيم، تصريح کرد: اطاعت از ولايت فقيه بايد در عمل ثابت شود و تنها شعار اطاعت از ولي فقيه کافي نيست.

استاد حوزه علمیه مازندران،‌ سعادت و پيشرفت ايران اسلامي را در تبعيت از ولايت فقيه عنوان کرد و با اشاره به اين که حفظ و حراست از جايگاه ولايت فقيه‌ وظيفه شرعي و قانوني است که هر ايراني به ويژه نخبگان بايد به آن توجه عميق داشته باشند، گفت: ملت ايران همواره تابع محض ولايت فقيه بودند و هستند، ولايت پذيري ملت ايران در دوران انقلاب مايه تحير دشمنان انقلاب بوده است

وی، ولايت فقيه را رکن اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: ولايت فقيه سنگ‌‏ بناى نظام جمهوري اسلامي است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است اين اصل اساسى را به خوبي بشناسد و سپس در مدار آن حرکت کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تبعيت از ولايت مطلقه فقيه را عامل سعادت و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: اقتدار ايران اسلامي در چهار دهه گذشته مرهون نقش آفريني هاي ولايت و رهبري است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اين که اصول و فروع دين بدون ولايت پذيرفته نيست،خاطرنشان کرد: ولايت فقيه و رهبري به عنوان يکي از مهمترين شاخصه هاي نظام اسلامي بايد همواره مورد توجه قرار گيرد.

وي با بيان اينکه نظام جمهوري اسلامي ايران به برکت ولايت فقيه و رهبري هاي پيامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبري امروز به قدرتي بلامنازع در خاورميانه و دنيا تبديل شده است،بيان داشت:ولايت فقيه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اينکه استکبار جهاني امروز در مقابل نظام ولايي به زانو درآمده است، بيان داشت: نظام اسلامي بر پايه ولايت فقيه توانسته همه توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha