سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 453226
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
تقدیر از اساتید مدرسه علمیه امام صادف (ع) بیجار

حوزه/ در مراسمی از تلاش های اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار ظهر امروز با حضور حجت الاسلام علی مرادی، امام جمعه شهر بیجار، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، جمعی از معاونین، روحانیون و طلاب به مناسبت ماه مبارک رمضان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اساتید حوزوی زندگی و وجود خود را وقف تربیت طلاب نموده اند که این جای تقدیر دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: اساتید حوزوی در سخت ترین شرایط با جان و دل طلاب را آموزش می دهند و آنها را برای ورود به جامعه و یک طلبه و روحانی با علم و درایت آماده می کنند که این کار، جای تقدیر و سپاس دارد.

این استاد حوزوی ادامه داد: اساتید حوزوی تمام طول سال تحصیلی را با شوق وصف ناپذیری طلاب و عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) را تربیت می کنند که این کار از بعد دینی بسیار بزرگ است و نزدیک خداوند منان از اجر والایی برخوردار می باشد.

حجت الاسلام حکیمی فر اظهار داشت: البته مراسم تقدیر امروز از اساتید حوزوی هرگز جوابگوی زحمات بی منت شبانه روزی این بزرگواران در طول یک سال تحصیلی نیست، بنده به نمایندگی از حوزه علمیه استان کردستان از این بزرگواران که خود را وقف توسعه و نشر معارف ناب اسلامی کرده اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم، با حضور امام جمعه، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار و... از اساتید این مدرسه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha