جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهلران

حوزه/ رئیس شورای زکات دهلران از جمع آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی، روز چهارشنبه در نشست ستاد زکات دهلران از جمع آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: حضور مسئولان در میان مردم و دیدار چهره به چهره با آنان گامی مهم در جهت رفع مشکلات است.

امام جمعه دهلران افزود: خدماتی که از وجوهات زکات انجام می شود باید برجسته و در بحث جمع آوری و هزینه زکات مدیریت شود تا با اولویت پرداخت به نیازمندان هزینه شود.

سید حسینعلی موسوی، فرماندار دهلران نیز گفت: امنیت کشور مرهون کار و تلاش مردم در روستاهای مرزی است و دولت و نظام توجه ویژه ای به همه روستاها و بویژه مرزداران این شهرستان دارد.

 فرماندار دهلران با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات روستاها افزود: از طریق کمیته برنامه ریزی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز پیگیر رفع نارسایی های این مناطق هستیم.

وی با اشاره به مصارف زکات اظهار کرد: اطلاع رسانی چهره به چهره توسط روحانیان و مبلغان شورای زکات در شهرستان و روستاها نقش مهمی در ترویج بیش از پیش فرهنگ زکات در جامعه دارد.

دبیر ستاد زکات دهلران نیز گفت: با توجه به دیر پرداخت شدن بهای گندم به کشاورزان پیش بینی می شود مبلغ زکات جمع آوری شده در شهرستان به چهار میلیارد ریال برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha