جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوالقاسمی

حوزه/ حجت الاسلام ابوالقاسمی گفت: شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین و خطرناک ترین سلاح تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم بوده ،چرا که آسیب های نو پدید در کمین خانواده ها است و خطر، بسیار جدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی ابوالقاسمی در نشست بررسی آسیب های اجتماعی که با حضور رئیس معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان برگزار شد، گفت: بی تردید هیچ گونه حفاظتی از تصویر و مطالبی که در شبکه های اجتماعی گذاشته شده انجام نمی شود و در حقیقت تقدس زدایی و حیا زدایی از رویکردهای این شبکه هاست.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون آمار بالای اختلافات، طلاق و بزهکاری مربوط به همین شبکه های اجتماعی و ماهواره ای است و اگر سستی کرده و برای مقابله با آن عجله نکنیم، بنیان خانواده ها به وسیله این ابزارها از بین خواهد رفت؛ لذا مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی تکلیف بزرگی است که امروز عناصر و فعالان فرهنگی حزب اللهی و انقلابی باید به آن مبادرت نمایند.

مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی قزوین گفت: شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین و خطرناک ترین سلاح تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم بوده، چرا که  آسیب های نو پدید در کمین خانواده ها است و خطر، بسیار جدی است.

حجت الاسلام ابوالقاسمی ادامه داد: مطالبات رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار جدی است و ایشان فراخوان جهاد و کار فوق العاده و شبانه روزی را برای مسئولان و مردم بخصوص جوانان حزب اللهی و انقلابی اعلام فرموده که باید منویات معظم له را اولویت تمام برنامه های خود قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز یکی از ابزارهایی که دشمن در اختیار دارد و به این وسیله اهداف جنگ نرم خود را پیاده می کند، ماهواره است و هدف آنها فروپاشی کانون گرم خانواده ها، کمرنگ شدن عفاف و حجاب است.

وی افزود: آنچه موجب ناراحتی و عصبانیت دشمن می شود، فکر و تلاش جوانان است، به همین منظور سعی دارند تا فکر و ذهن جوانان را منحرف کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha