پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصائبی

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌ شرقی حضور مبلغان در طرح ضیافت الهی و اماکن عمومی شهر تبریز را رضایت بخش و بازخورد آن از سوی مردم و مسئولان را مثبت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌ شرقی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح «ضیافت الهی» اظهار داشت: طبق ارزیابی ‌های به عمل آمده و نظرسنجی‌ های صورت گرفته، فعالیت مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان، در اماکن عمومی، پارک ‌ها و بوستان‌ های شهری تبریز موفقیت آمیز و رضایت بخش بود.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی در ۵ پارک و برخی امامزادگان استان برگزار شد، ادامه داد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور ۴۰ نفر از مبلغان اعزامی از قم و تعدادی از طلاب و روحانیان بومی، با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و  معاونت فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

حجت الاسلام مصائبی برپایی غرفه های پاسخ گویی به سؤالات دینی، مشاوره خانواده و ازدواج، کودک و نوجوان، نرم‌ افزارهای چندرسانه ای دینی و نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی را از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد: مبلغان باید با آسیب شناسی ابعاد مختلف از سال آینده خلاهای موجود را شناسایی و در تولید محتوای غنی برای تبلیغ روزآمد و اثرگذار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی بازخورد خوبی از سوی مردم و مسؤولان داشت، تصریح کرد: تنها تئوری پردازی در خصوص  توصیه‌ های رهبر معظم انقلاب اسلامی کافی نیست، بلکه باید مانند افسر جنگ نرم، برای رفع نواقصات عمل کنیم.

حجت الاسلام مصائبی در پایان با مهم برشمردن حضور جهادی روحانیون در پارک ها، بوستان‌ ها و اماکن عمومی جهت تبلیغ معارف دینی عنوان کرد: مبلغان نباید به استقبال مردم از این گونه طرح ها متکی باشند، هر چند باید نقاط ضعف ‌ها و قوت ‌این طرح ها شناسایی و رفع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha