جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانی مستقر

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در ماه رمضان بیش از ۵۴۰ روحانی مستقر به روستاهای دور افتاده استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم این خطه اظهار داشت: در ماه رمضان بیش از 540 روحانی مستقر در کردستان به روستاهای دورافتاده این استان اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تاکید کرد: این روحانیون توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه بیت المقدس و طرح هجرت به این روستاها اعزام شده اند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود گفت: همچنین در آخرین روزها از ماه مبارک رمضان کاروان قرآنی « سفیران نور» به همت واحد امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به مساجد روستاها و مناطق محروم این استان اعزام شده اند.

وی هدف از اجرای این طرح را آموزش و اجرای برنامه های قرآنی توسط این سفیران نور عنوان کرد و افزود: در این کاروان 3 قاری و یک حافظ کل قرآن از استان کردستان حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این دومین سال متوالی است که اداره کل تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری طرح «سفیران نور» در سطح استان کردستان می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha