جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه آموزش مهارت‌های مدیریت قرآنی

حوزه/ کارگاه آموزش مهارت‌های مدیریت قرآنی با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، کارگاه آموزش مهارت‌های مدیریت قرآنی با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان در یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در این خصوص گفت: در این کارگاه مباحثی همچون آشنایی با ساختار فعالیت‌های قرآنی، تعاملات اداری و تئوری سازمانی، مدیریت رسانه و فضای مجازی، مکاتبات اداری، مالی و حسابداری، مالیات، روابط عمومی، اصول و مبانی مدیریت تدریس شد.

وی افزود: کارگاه آموزش مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت با هدف ارتقاء خلاقیت، تدبیر، کارآفرینی و مهارت مدیران موسسات قرآنی در مواجهه با تقاضاها و موانع پیش رو و بر اساس برنامه ریزی قبلی با حضور مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت و با دعوت از اساتید شاخص در حوزه های مالی، حقوقی و آئین نامه ها و مباحث مدیریتی در این استان برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد ادامه داد: استقبال از این برنامه ها در استان مناسب و بازخورد خوبی نیز در پی داشته که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم چنین برنامه هایی با محتواهای غنی تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha