پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در سپاه با تاکید بر این که ولایت فقیه تجلی ‌بخش حاکمیت و ربوبیت خداوند و یگانه راه دستیابی به فرمان خداست، گفت: تبعیت از ولایت فقیه، اطاعت از فرد نیست، بلکه تبعیت از حکم ‌«الله» است، چرا که ولی‌ فقیه از خود هیچ حکمی صادر نمی کند و مجری احکام الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز) حجت ‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در حسینیه سپاه عاشورا ولایت‌ مداری را یکی از مهم ‌ترین و اثرگذارترین راه برای عبودیت عنوان کرد و ابراز داشت: ولایت فقیه تجلی ‌بخش حاکمیت و ربوبیت خداوند و یگانه راه دستیابی به فرمان خداست، به طوری که تبعیت از ولایت فقیه، اطاعت از یک فرد نیست، بلکه تبعیت از حکم ‌«الله» است، چرا که ولی‌ فقیه از خود هیچ حکمی ندارد و همه احکام برای خداوند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: حفاظت از دین وظیفه همه بوده، ولی برای برخی‌ وظیفه مضاعف است، برای رسیدن به این حفاظت مد نظر رهبری باید به عبودیت رسید.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه تضعیف ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: طبق ارزیابی ‌های آمریکا، انقلاب اسلامی ایران پر از فراز و نشیب بوده ولی در مجموع انقلاب در حال پیشروی است و هیچگاه درجا نزده است، آمریکاهایی، دلیل این پیشروی را تدبیر رهبری، پیوند و اتحاد ملت با رهبری می ‌دانند که دشمن هم به این روح در انقلاب پی برده است.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ابراز کرد: محوری ‌ترین عامل که حضرت عباس(ع) را سردار بی‌نظیر کرده؛ این بود که ایشان در برابر امام حسین(ع) اهل چون و چرا نبود و تبعیت از امام داشت؛ چراکه می ‌دانست تبعیت از او تبعیت محض از احکام خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: ما امروز بیش از همه نیاز داریم تا نسبت به ولایت ‌فقیه گیرنده‌ های خود را تقویت کنیم و تبعیت از ایشان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمن تمام شدنی نیست، گفت: امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود، شاید شیوه و رویه جنگ عوض شود اما هیچگاه این جنگ تمام نخواهد شد و همیشه ادامه دارد.

نماینده ولی ‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: اگر انتظار داریم مشکلات با ارتباط و کمک اروپا و یا ارتباطات بین ‌اللملی حل شود، دیگر نباید به خداوند امید داشته باشیم و باید موضع خود را مشخص کرد که با خدا یا با غیر خدا هستیم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حاجی‌ صادقی با بیان اینکه از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت، تصریح کرد: آمریکایی ها اذعان کرده‌ اند انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا  را رقم زده ‌است و حتی رژیم صهیونیستی نیز چنان یاد می ‌کند که  سنگ در دست فلسطینی را تبدیل به موشک کرده و کاری کرده که ارتش رژیم صهیونیستی که ظرف ۶ روز همه را شکست می ‌داد، در برابر گروه حزب الله و حماس با شکست روبه‌ رو شده است.

نماینده ولی ‌فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با احیای دین، جوانان را زنده کرده و شاخص ‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha