پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی گفت: بیشترین حضورم از زمانی که در این مسئولیت قرار گرفته ام در برنامه‌ های سپاه، بسیج و دانشجویان دانشگاه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار نماینده ولی‌ فقیه در سپاه  پاسداران تصریح کرد: در تمام رده‌های سپاه عاشورا انسجام و یکدلی وجود دارد، سپاه عاشورا و قرارگاه عملیات ارتباط گسترده دارند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: حضور فرماندهانی مانند سردار خرم در ایجاد همدلی، صفا و صمیمت در بین رده‌های سپاه و مسئولان اثرگذار است و این به این معنا نیست که در گذشته این چنین نبوده یا همدلی وجود نداشته است.

وی ابراز داشت: سردار خرم ویژگی‌ هایی دارند که منجر شده تا شاهد همدلی بیشتر در بین مسئولان استان و سپاه در رده‌ های مختلف باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بنده از وقتی در این مسئولیت قرار گرفته ‌ام، بیشترین حضورم در برنامه‌ های سپاه، بسیج و دانشجویان دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به همدلی بین تمام نواحی سپاه، حفاظت اطلاعات سپاه و نواحی سپاه ‌های شهرستان عنوان کرد: بنده به همه شهرستان ‌ها به جز یک شهرستان رفته ‌ام که البته به آن شهرستان نیز غیررسمی رفته بودم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم خطاب به نماینده ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: امیدواریم به این استان عنایت ویژه‌ای در سفرهای متعدد و برنامه‌ های عادی داشته باشید.

وی در پایان با تبریک مجدد انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه ابراز داشت: از انتصابی که توسط حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای انجام گرفت، قدردانی می‌ کنم، همه روحانیون از این انتصاب خشنود هستند و امیدواریم در این سنگر جدید موفق باشید.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده‌ ولی‌فقیه در سپاه نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات مردمی امام جمعه تبریز گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم یک روحیه جدید و حتی سرفصلی نو برای کشور شده به طوریکه خیلی‌ها با رغبت دست به کارهای مردمی می‌ زنند و کار امام جمعه تبریز را ادامه می‌ دهند که جای شکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha