پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقامه نماز توسط امام خامنه ای

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران گفت: پس از تأیید روز عید از سوی دفتر مقام معظم رهبری، ساعت ۵ صبح درهای مصلی بازخواهد بود و مراسم از ساعت ۷ شروع می‌شود.

سید باقر پیشنمازی رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در خصوص برنامه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: پس از تأیید و اعلام روز عید از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعت 5 صبح درهای مصلی امام خمینی (ره) تهران به روی نمازگزاران بازخواهد بود و مراسم نیز از ساعت 7 صبح شروع می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران تصریح کرد: پیش‌بینی‌شده است که نماز عید سعید فطر نیز در ساعت 8:30 صبح به امامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اقامه شود و خطبه‌های این نماز نیز پس از اقامه نماز ایراد خواهد شد.

وی افزود: برای پرداخت زکات فطره نمازگزاران نیز صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در اطراف محل برگزاری نماز عید سعید فطر نیز در نظر گرفته‌شده است.

پیشنمازی خاطرنشان کرد: برای ورود نمازگزاران عید سعید فطر به مصلا، درب‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است که آقایان می‌توانند از درب‌های شماره ۳ و ۴ در ضلع جنوب شهید بهشتی مصلا و شماره ۱۸ در شمال مصلا و خانم‌ها نیز از درب‌های شماره ۱۲ تا ۱۵ در شرق خیابان قنبرزاده و شماره ۲۰ در شمال وارد مصلا شوند.

وی گفت: درب‌های شماره ۱۷ و ۱۹ به‌صورت مشترک برای آقایان و خانم‌ها در نظر گرفته‌شده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با بیان اینکه برای نمازگزارانی که با خودروی شخصی به مصلای امام خمینی (ره) می‌آیند پارکینگ‌هایی در اطراف این مصلی در نظر گرفته‌شده است، افزود: برای نمازگزارانی که با خودروی شخصی به مصلای امام خمینی (ره) می‌آیند، پارکینگ‌هایی در اطراف این مصلا در نظر گرفته‌شده است که شامل پارکینگ عباس‌آباد در جنوب، پارکینگ بیهقی در شمال غربی، پارکینگ‌های گلگشت، مجتمع امام خمینی (صدرا) و بنیاد مستضعفان و جانبازان در شمال است.

وی بیان کرد: در خصوص نحوه برگزاری نماز عید فطر سامانه پیامکی ۶۸۶۸ این ستاد آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات قبل و بعد از برگزاری نماز عید سعید فطر است.

پیشنمازی با اشاره به برنامه‌های جانبی نماز عید سعید فطر در تهران گفت: مانند سال‌های قبل برگزاری آیین مناجات، مداحی، تلاوت قرآن کریم و اجرای برنامه گروه همخوانی در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران تصریح کرد: از همه نهادهایی که با تلاش‌های فوق‌العاده خود از یک ماه قبل زمینه برگزاری این مراسم را فراهم کردند اعم از دستگاه‌هایی که مسئول نظم و امنیت هستند تا نهادهای خدمات شهری و فرهنگی و تبلیغی و رسانه ملی، امداد و درمان و حوزه حمل‌ونقل ترافیکی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha