پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر بخواهیم کشورمان از هجمه دشمنان در امان باشد و بتوانیم به پیروزی نهایی برسیم و پرچم توحید در سراسر عالم به اهتزاز درآید باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه نماز عید سعید فطر ضمن تبریک و تهنیت عید سعید فطر اظهار داشت: حتماً امروز دعای وداع با ماه مبارک رمضان که در صحیفه سجادیه به‌وسیله امام سجاد (ع) فرموده شده است را بخوانید، دعای وداع با ماه رمضان مضامین عجیبی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: اعمال مستحبی که در ماه مبارک رمضان به انجام آن‌ها عادت کرده بودیم، کنار نگذاریم؛ مخصوصاً قرائت قرآن و حداقل در روز چند آیه‌ای از قرآن را بخوانیم.

وی افزود: حتماً در خانه‌ها قرآن خوانده شود، خواندن قرآن با صدای بلند در خانه، برکت خانه را بیشتر می‌کند و شیاطین را از خانه‌ها فراری می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: نوعاً نمازهای صبح در مساجد برقرار است، تلاش کنیم نمازهای صبح را به جماعت اقامه کنیم؛ نماز صبح برکت زیادی دارد، در روایت داریم که اگر مردم ثواب نماز جماعت صبح را بدانند چهار دست‌وپا خود را به مسجد می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: اگر بخواهیم کشورمان از هجمه دشمنان در امان باشد و بتوانیم به پیروزی نهایی برسیم و پرچم توحید در سراسر عالم به اهتزاز درآید باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب اسلامی تمامی مباحث را زیر نظر دارد و به‌عنوان ولی‌فقیه دستورات ایشان برای ما لازم الاطاعت است و اگر مسئولین امر و ما از ایشان و فرامین ایشان اطاعت کنیم یقیناً پیروزی نهایی با ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی گفت: از مسئولین امر و دولت محترم تقاضا داریم فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را دقیق و موبه‌مو اجرا کنند، مخصوصاً در این اوضاع که به‌نوعی با جنگ روانی که رسانهٔ امپراطوری غرب راه انداخته مواجه هستیم.

وی افزود: مخصوصاً در وضعیت کنونی اقتصادی کشور که با گرانی و افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم، همان‌طور که خود دولت اعلام کرده است این افزایش قیمت‌ها غیرواقعی است، لذا اگر این غیرواقعی است از این مسئله جلوگیری نمایند و با مراکزی که قیمت‌ها را بالا می‌برند مقابله کنند تا مردم در این وضعیت اقتصادی بیش از این در فشار اقتصادی نباشند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: ما باید دقت کنیم که دشمن به کدام ارگان یا قسمت و یا به کدام عمل ما در کشور بیشترین حمله را دارد، بنابراین یقین کنیم که در آن کار درست عمل کرده‌ایم.

وی افزود: در این ایام دشمن کمیته امداد امام خمینی (ره) را بیش‌ازحد مورد هجمه قرار داده است، این نشان می‌دهد که کمیته امداد عملکرد موفقی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: دشمن هیچ‌گاه از انسان تعریف نمی‌کند و نظر دشمن همیشه ضربه زدن است، به هرکجا بیشتر حمله کردند معلوم می‌شود در آن قسمت موفق عمل کرده‌ایم و باید آنجا بیشتر مواظبت نماییم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha