پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از پخش برنامه سحرگاهان در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین قدردانی کرد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به نقش رسانه ملی و استانی در پخش برنامه های معارفی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: رسانه ملی و استانی در تولید و پخش برنامه های ماه مبارک رمضان سنگ تمام گذاشت و نمره قبولی را کسب کرد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: شبکه های صدا و سیما این امکان را برای کسانی که نمی توانستند در برنامه های جلسات روخوانی قرآن در مساجد وبرنامه های شبهای احیا شرکت کنند فراهم کرد که بتوانند از فیوضات این ماه بهره مند شوند.

وی افزود: برنامه های صدا وسیما در ایام ماه مبارک رمضان  نسبت به سال گذشته از شور و تنوع بیشتری برخوردار بود،چرا که اگر بخواهیم از برنامه های خوب و ارزشمند شبکه استانی مرکز قزوین نام ببریم ،برنامه سحرگاهان که در ایام سحر و با حضور کارشناسان برجسته حوزه علمیه قزوین و ائمه جمعه استان برنامه ریزی و به خوبی پخش شد که باید از تهیه کننده این برنامه که توانست لحظات خوبی برای سحرخیزان فراهم آورد قدردانی نمایم.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت سنگین صداوسیما، برنامه ها کارشناسی شده و مخاطب پسند و دیدنی بود، در این ایام نیروهای صدا و سیمای با تلاش زیاد اوقات مردم را به خوبی پر کردند و به موقع اطلاع رسانی کردند.

وی از پخش زنده و مستقیم برنامه های شبهای قدر ،مراسم وداع با ماه مبارک رمضان و نماز عید سعید فطر از شبکه استانی مرکز قزوین و از اصحاب رسانه استان و عکاسان هنرمند و توانمند خبرگزاری ها ومطبوعات در انعکاس شایسته و قابل تقدیر برنامه های  نماز جمعه در ماه مبارک رمضان که حضور گسترده و باشکوهی مردم استان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha