پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیوند آسمانی

حوزه/ معاون مرکز خدمات حوزه‎های علمیه استان کرمان از برگزاری همایش پیوند آسمانی در شهر کرمان خبر داد و گفت: به همت مرکز خدمات حوزه‎های علمیه استان کرمان همایش پیوند آسمانی ویژه طلاب تازه متاهل استان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حسینی نژاد از برگزاری همایش پیوند آسمانی در شهر کرمان خبر داد و گفت: به همت مرکز خدمات حوزههای علمیه استان کرمان همایش پیوند آسمانی ویژه طلاب تازه متاهل استان در تاریخ پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه برگزار میشود.

معاون خدمات فرهنگی رفاهی مرکز خدمات حوزههای علمیه استان کرمان با اشاره به هدف برگزاری این همایش تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش پیوند آسمانی ارائه آموزشهای متناسب در جهت شروع یک زندگی خوب و متعالی برای طلاب است که برای این منظور و طبق برنامهریزی صورت گرفته در طی همایش دو کلاس با موضوع روابط کلامی و عاطفی با استفاده از اساتید مشاور حوزه علمیه کرمان برای طلاب و همسرانشان برگزار میگردد. همچنین در این همایش به طلاب و همسرانشان هدیه ازدواج از طرف رهبری اهدا میگردد.

وی افزود: این برنامه مختص استان کرمان نیست و یک برنامه کشوری است که در تمامی استانها در زمانی که تعداد طلاب تازه متاهل آن استان به میزان مورد نظر برسد، برگزار میگردد.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: مکان برگزاری همایش پیوند آسمانی در تالار سرو واقع در چهار راه نیکزاد شهر کرمان میباشد که طلاب مدعو به همایش بایستی همراه با همسران خود پیش از ساعت 8:30 صبح پنج شنبه در این مکان حاضر باشند.

وی گفت: این برنامه مخصوص طلابی است که قبلا ازدواج خود را در سامانه ثبت کردهاند که از تمامی آنها به صورت پیامکی، برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha