جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: نیاز امروز جامعه ما ترویج سبک زندگی اسلامی است که بر مبنای قرآن و اهل‌بیت (ع) شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه ما ترویج سبک زندگی اسلامی است که بر مبنای قرآن و اهل‌بیت(ع) شکل گرفته است.

مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: اگر سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه بشری امروزی نهادینه شود، آسیب‌های اجتماعی از بین رفته و موجب توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی افزود: عمل به دستورات الهی نیز اصلی‌ترین نیاز جامعه بشری است که موجب معرفت افزایی خواهد شد و این تقویت معرفت موجب شناخت بیشتر خدای تعالی و نزدیکی به ذات اقدس اله خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه باید ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: فراگیری قرآن و عمل به دستوران آن موجب سعادتمند شدن مسلمانان می‌شود.

مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه قرآن هدایت کننده راه انسان‌ها است، افزود: کسی که در مسیر قرآن حرکت کند، سعادتمند این دنیا و آخرت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha