پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بردستانی معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر

حجت الاسلام بردستانی در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از اعطای مدرک تحصیلی معتبر به خانواده شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی، پیش از ظهر امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان، از اعطای مدرک تحصیلی معتبر به خانواده شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به تلاش های انجام شده و تحقیقات صورت گرفته مبنی بر احصاء مقطع تحصیلی شهدا، به زودی مدرک معتبر حوزوی با توجه به آخرین مدرک تحصیلی شهدای روحانی به خانواده آنها اعطا می شود.

وی اظهار کرد: تا پیش از این کار مدرک تحصیلی برخی از شهدای روحانی استان به صورت اعتباری یا تخمینی بوده و نیز برخی هم فاقد مدرک تحصیلی بودند.

حجت الاسلام بردستانی، تعداد شهدای روحانی استان بوشهر را 30 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: قرار است در هفته دفاع مقدس طی مراسمی به خانواده های آنها این مدرک تقدیم شود که این مدرک می تواند در خدمات‌دهی بهتر به این خانواده ها موثر باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: خون پاک شهیدان موجب تداوم انقلاب شد و نقش شهدا و خانواده شهدا را در پیشبرد اهداف کشور بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha