پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صدقه

حوزه/مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به این که میانگین مشارکت مردم استان ایلام در پرداخت صدقه ۶۸ درصد است که این میانگین در کشور ۵۰ درصد است، گفت: میزان مشارکت اهالی استان در پرداخت صدقه بیشتر از متوسط کشور است.

ضیاء رضایی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم استان ایلام در پرداخت صدقه 68 درصد است که این میانگین در کشور 50 درصد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به اینکه 85 هزار صندوق در این استان برای جمع آوری صدقات مردم وجود دارد ادامه داد: این صندوق ها شامل صندوق های خانگی و صندوق های عمومی است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم این استان در پرداخت صدقات هرماه رو به افزایش است، به طوری که میزان صدقه جمع آوری شده در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رضایی به طرح جمع آوری صندوق های کم درآمد در استان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح پارسال شماری از صندوق های صدقه استان که درآمدی نداشته و مازاد بودند جمع آوری و شماری هم در نقاط مورد نیاز نصب شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با ذکر اینکه شماری از مشترکان صندوق صدقه های استان از مددجویان این نهاد هستند، گفت: تاکنون هیچ مورد پس دادن صندوق های صدقه به این نهاد از سوی مشترکان گزارش نشده است.

رضایی، علت این مساله را اعتماد مردم استان به کمیته امداد دانست و افزود: مشارکت مردم در کمک به نیازمندان و طرح های مشارکتی این نهاد در استان مطلوب است.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم این استان در پرداخت صدقه، جشن نیکوکاری، عاطفه ها و اربعین چشمگیر است و علاقه مند به خدمات رسانی به نیازمندان هستند.

به گفته مدیر کل کمیته امداد ایلام، بر اساس طرح جدید و به منظور کاهش هزینه های اجرایی و تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان روش های نوین و الکترونیکی برای مردم فراهم است تا کمک های خود را از این طریق به کمیته امداد تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: مردم می توانند با شماره گیری #084*8877* و یا ارسال حرف C به شماره 8877 از طریق تلفن همراه خود کمک ها و صدقه روزانه را پرداخت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha