پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتش اسرائیل  ایستگاه دیدبانی جدید درمسجد الاقصی نصب کرد

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی امروز پس از حمله کردن به نگهبانان مسجد الاقصی و بازداشت موقت آن ها، اقدام به نصب یک ایستگاه دیدبانی جدید در محوطه این مکان مقدس کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، با پایان ماه مبارک رمضان خبرهای ارسالی از سرزمین های اشغالی حاکی است که نظامیان اسرائیلی اقدامات تحریک آمیز جدیدی را در بیت المقدس اشغالی آغاز کرده اند.

اخبار رسیده حاکی است نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه یک ایستگاه دیدبانی جدید بر روی پشت بام سالن باب الرحمه در مسجد الاقصی در سرزمین های اشغالی فلسطین نصب کرده اند.

فیراس الدیباس سرپرست سازمان اوقاف و امور اسلامی فلسطین در این باره گفت: نظامیان اشغالگر پس از آن که نگهبانان محلی بیت المقدس را در یک ناحیه به حالت بازداشت نگه داشته و مانع انجام وظیفه آن ها شده اند، این ایستگاه دیدبانی جدید را برپا کرده اند.

وی افزود: نظامیان اسرائیلی همچنین سرپرست نگهبانان را بازداشت کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. سرپرست نگهبانان چندین ساعت بعد آزاد شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین بخش هایی را که داوطلبان محلی در ماه مبارک رمضان به منظور رساندن امکانات بهتر برای نمازگزاران و روزه داران در اختیار داشته، و تمیز و مرتب نگه داشته بودند مصادره کرده و ترتیبات سازمان دهی شده توسط داوطلبان را بهم ریخته اند.

گزارش های ارسالی از سرزمین های اشغالی همچنین حاکی است که ارتش اسرائیل همچنین چندین درخت را در محوطه بیت المقدس ریشه کن کرده، به نگهبانان حمله ور شده و گروه های شهرک نشینان صهیونیست دسته دسته با پشتیبانی نظامیان به محوطه وارد شده و اقدامات تحریک آمیز انجام  داده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha