پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نابلسی و محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان

حوزه/ محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان دیدار و پیرامون مسائل داخلی و منطقه ای بحث و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان دیدار و پیرامون مسائل داخلی و منطقه ای بحث و گفتگو کرد.

آیت الله نابلسی با تاکید بر اینکه خط جمهوری اسلامی ایران، خط و راه انقلابیون و آزادگان جهان است و دفاع از مستضعفین و مظلومین جهان شعاری است که ایران به آن افتخار می کند، اشاره کرد: هیچ کشوری در جهان نیست که در دفاع از منافع خود به ارزش های اخلاقی، انسانی و اجتماعی توجه کند، امّا سیاست ها و اقدامات ایران با منافع ملی و ارزش های اسلامی و اخلاقی مطابقت دارد و بسیاری از اوقات ایران در جهت پیروزی ارزش های الهی و مبانی اخلاقی از منافع شخصی خود کوتاه می آید.

وی افزود: دکتر فتحعلی در اخلاق، اصالت و سابقه خود بهترین نماینده جمهوری اسلامی ایران و در حکمت، صبر و تجربه بهترین نماینده دیپلماسی ایران و در عقلانیت و سعه صدر بهترین نماینده امام خامنه ای است.

آیت الله نابلسی تصریح کرد: دفاع ما از جمهوری اسلامی ایران، بخشی جدایی ناپذیر از دفاع ما از مظلومین و مستضعفین فلسطین، عراق و یمن است و زمانی که ما در کنار ایران می ایستیم، در واقع پای ارزش ها، منافع و اخلاقمان ایستاده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha