پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرجیان

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم تصریح کرد: خوشحالی و جشن فوتبالی بابت موفقیت در جام جهانی نباید ما از توجه به مظلومان یمن و فلسطین غافل کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی گرجیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به خوشحالی گسترده مردم از بابت پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: در این خصوص دو نکته مهم قابل توجه است؛ نخست آن که مراقب باشیم که جو فوتبالی در کشور باعث نشود نسبت به تحولات جهان اسلام و به خصوص جنایاتی که این روزها در یمن و فلسطین علیه مسلمانان صورت می گیرد، غافل شویم.

وی افزود: به هر حال معمولاً در طول جام های جهانی گذشته این طور بوده که کشورهای سلطه گر از فرصت توجه همه مردم جهان به فوتبال سوءاستفاده کرده و دست به جنایاتی زده و یا از جنایات رژیم اشغالگر قدس به طور ضمنی و یا صریح حمایت می کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) همچنین گفت: نکته دوم این است که به هر حال جام جهانی و موفقیت تیم ملی کشورمان زمینه ای فراهم آورده که پیر و جوان و همه ملت به خوشحالی بپردازند و در جشن ملی شرکت کنند و ما اگر به پیام های مقام معظم رهبری بابت موفقیت های ورزشی هم دقت کنیم ایشان خطاب به بازیکنان و ورزشکاران به این نکته تصریح می فرمایند که از این که دل مردم را شاد کردید از شما ممنونم که این پیام معناداری است و باید به شادی و جشن مردم اهمیت داد.

وی افزود: البته مردم و جوانان ما که با یک پیروزی به شادی می پردازند، باید بدانند که اگر در بازی های دیگر هم شکست خوردیم نباید فکر کنند غم و اندوه عالم بر ما سوار شده و در عین حال ما باید به ورزش و شادی ملت به این بهانه اهمیت لازم را بدهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برخلاف القای نادرست دشمن، مردم ایران بارها نشان داده اند که به هیچ وجه افسرده و عصبانی و خسته از شرایط نیستند بلکه ملتی پرنشاط و باامید هستند که در عرصه های مختلف بر مشکلات خود غلبه کرده و حماسه های جاودانی رقم زده اند و می زنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha