پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتقای سلامت در محیط کار

حوزه/ حجت الاسلام بردستانی در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر به برنامه های معاونت امور طلاب حوزه استان پرداخت و گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری نشست های سلامت در مدارس علمیه استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی، امروز در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان، به برنامه های پیش روی معاونت امور طلاب حوزه استان پرداخت و گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری نشست های سلامت در مدارس علمیه استان انجام شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دوره های آشنایی با طب سنتی در حوزه های علمیه در سال تحصیلی آتی به صورت هر مدرسه یک دوره با حضور اساتید مجرب و توانمند برگزار می شود.

وی افزود: این دوره طلاب با مباحث سلامت محور آشنا خواهند شد و طلاب مستعد نیز جهت گذراندن دوره های تکمیلی به دوره های متمرکز در قم اعزام می شوند.

حجت الاسلام بردستانی با بیان اینکه تاکنون سه دوره از سلسله نشست های سلامت در مدارس علمیه استان برگزار شده، اظهار داشت: آخرین دوره این سلسله نشست ها سال گذشته با حضور حجت الاسلام حسینی از اساتید مجرب در حوزه سلامت در مدرسه علمیه بوشهر برگزار شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر همچنین بیان داشت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دوره هایی جهت آشنایی طلاب با مباحث پیشگری از بیماری های شایع همچون فشارخون و دیابت برای سال تحصیلی آینده برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha