جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ رئیس دانشگاه فرهنگیان به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به منظور بررسی مسائل دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، رئیس دانشگاه فرهنگیان به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به منظور بررسی مسائل دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، جداگانه با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله جزایری مهارت آموزی نسل آینده را از الزامات نظام آموزشی کشور برشمرد و بر لزوم حمایت از خیرین برای سرمایه گذاری در مراکز آموزشی و دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از برنامه های مهم مسولان تعلیم و تربیت کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان نیز  کیفیت بخشی به تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش را از الزامات جامعه امروز دانست و بر اهمیت نقش دانشگاه فرهنگیان در این راستا تاکید کرد.

در ادامه دکتر خنیفر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اخیر و وضعیت دانشگاه فرهنگیان در کشور و استان خوزستان، خاطر نشان کرد: حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، نگاه به این دانشگاه را فاخر کرده است

وی از آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای تحقق فرامین معظم له  خبر داد و افزود: حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان باعث ایجاد تحولات اساسی در این دانشگاه خواهد شد که اختصاص 24 هزار ردیف جذب  دانشجو معلم در سال جدید، یکی از دستاورد های مهم این حضور ارزشمند است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین رهنمود های معنوی علما را چراغ راه متولیان تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان دانست.  

وی خواستار حمایت علمای دینی به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم شایسته تراز جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha