جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابتکار طلاب بروجنی برای اوقات فراغت دانش آموزان

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از فعالیت ۲۳۰ روحانی در برنامه‌های اوقات فراغت این استان خبر داد.

علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: 230 روحانی در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال در این استان فعالیت دارند.

وی افزود: از تعداد 230 نفر روحانی که در برنامه‌های اوقافت فراغت تابستان امسال همکاری دارند، 180 روحانی مستقر برای برگزاری کلاس‌های معارف، دین، اخلاق و احکام همکاری دارند.

خادمی ادامه داد: همچنین ۲۷ نفر از اساتید و مربیان این طرح از استان قم و ۲۳ نفر از روحانیون مستقر بومی استان بوده که در سطح 50 پایگاه بوستان معرفت در طرح اوقات فراغت خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در خراسان شمالي در راستای ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی در بین جوانان و نوجوانان، از دهم تیر تا پایان مرداد ماه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در هشت شهرستان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه 70 درصد طرح اوقات فراغت در مناطق آسیب‌پذیر و روستایی اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح اوقات فراغت در مساجد و اماکن مذهبی سطح استان اجرا می‌شود.

وی، تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان را از مهم‌ترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: ارزش‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پر بار کردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه در دنیای ماشینی امروز ضروری است و باید محور برنامه‌های امسال به سوی ایجاد نشاط و معنویت در دانش آموزان باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha