جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی، معلمی را شغل انبیا دانست و گفت: معلمی شغل بسیار با ارزشی است و در عالم شغلی بالاتر و مقدس تر و پر بازده تر نسبت به معلمی وجود ندارد،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان بعد از ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش همدان، به عظمت بهشت اشاره کرد و گفت: در بهشت تمام زیبایی های واقعی که نمادی از آن را در این دنیا می بینیم، وجود دارد.

وی با اشاره به این نکته که اگر درست نگاه کنیم متوجه می شویم در عالم هر چه هست محصول تربیت است، افزود: در این دنیا هیچ چیزی را نمی توان یافت که محصول تربیت نباشد، مگر بالاتر از پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) هم داری، این عزیزان هم محصول تربیت الهی هستند.

آیت الله طه محمدی، معلمی را شغل انبیا دانست و گفت: معلمی شغل بسیار با ارزشی است و در عالم شغلی بالاتر و مقدس تر و پر بازده تر نسبت به معلمی وجود ندارد، لذا زمانی که از پیامبر پرسیدند شغل تو چیست ایشان فرمودند من فقط برای معلمی آمده ام.

امام جمعه همدان با تاکید بر توجه به نحوه تربیت فرزندان و دانش آموزان گفت: امروز برخی از امامان جمعه کشور جز شاگردان بنده هستند و این را جز افتخارات خود می دانم که خداوند این لطف را به بنده عنایت داشت و توانستم این عزیزان را تربیت کنم.

لزوم اجرای مصوبات شورای امر به معروف

آیت الله غیاث الدین طه محمدی همچنین عصر امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر این ستاد برگزار شد، با اشاره به تلاش اعضای شورا در اجرای امر به معروف گفت: همه اهدافی که مورد انتظار این جلسات است، متاسفانه به نتیجه نمی رسد، اما واقعا بنده شاهدم که همه اعضا با تمام توان در حال انجام خدمت هستند.

امام جمعه همدان، انتظار فرج را شعبه ای از فرج دانست و خاطر نشان کرد: انسان تا تشنه نباشد به دنبال آب نخواهد رفت، پس کسانی که انتظار فرج می کشند به این معنا است که از همه منکرات موجود در عالم عذاب می کشند و منتظر مصلح جهانی هستند.

وی افزود: کسی که در ملا عام اقدام به انجام منکر می کند و به نوعی به جنگ با خدا می پردازد، حتی اگر گناه صغیری مرتکب شده باشد، اما چون در معرض دیدگان مردم قبح گناه را می ریزد، خطرش از گناه کبیره بزرگ تر است و باید به هر شیوه جلوی آن را گرفت.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha