پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار با اصحاب رسانه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز ۲ هزار هیئت مذهبی و بیش از ۱۵۰۰ مداح دارای کد در استان قزوین شناسایی شده اند و ۹۰ خانه عالم در استان قزوین راه اندازی شده و طرح هجرت و شبکه تبلیغ در حال کار فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع اصحاب رسانه استان گفت: امروز بستر انتشار شبهات دینی و اعتقادی، کانال‌های مختلف در پیام رسانه‌ ها و شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته و ما باید از همین فضا برای مقابله با تبلیغ ضددینی و پاسخگویی به شبهات دینی استفاده کنیم.

وی افزود: مشکل کار و اقدامات دستگاه‌های فرهنگی ما این است که دچار موازی کاری شده اند و اهداف اصلی گم شده است و دستگاه‌ها کار یکدیگر را خنثی یا تکرار می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دو ایراد اساسی در همه حوزه‌ها وجود دارد اولین مورد این است که تئوریسین و مجری در کشور ما یک نفر و یک دستگاه است؛ در صورتی که در کشورهای مختلف جهان یک اتاق فکری وجود دارد که برنامه‌های پخته شده برای اجرا به دستگاه سپرده می‌شود.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: کار را باید به متخصص سپرد و هرکس در حوزه تخصصی خود مشغول به کار شود و بزرگترین ضربه را امروز ما در بحث‌های مدیریت‌های بدون تخصص خورده ایم.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد:  امروز ۲ هزار هیئت مذهبی و بیش از ۱۵۰۰ مداح دارای کد در استان قزوین شناسایی شده اند و ۹۰ خانه عالم در استان قزوین راه اندازی شده و طرح هجرت و شبکه تبلیغ در حال کار فرهنگی است.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: سازمان تبلیغات از سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و در اکثر حوزه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و دینی ورود داشته است و برنامه‌های خوبی را اجرایی کرده است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: یک تبلیغ جامع نیازمند ارکان جامع است که پیام دهنده، پیام گیرنده، محتوا، شیوه پیام رسانی و ابزار پیام رسانی در این حوزه مهم است،،چرا که  یکی از ضعف‌های ما در حوزه فرهنگی عدم شناخت درست مخاطب است و نسخه یکسان برای همه اقشار تعریف شده و این موضوع از اثرگذاری ما کم کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha