پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مردم و روحانیت

​حوزه/ امروز تخریب چهره روحانیون و طلاب هدف اصلی دشمنان است و با استفاده از هر امکانی به دنبال رسیدن به این خواسته هستند و وجود این همه شبکه ماهواره ای فارسی زبان موید این مسئله است که دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست و به صورت اخص به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی عصر امروز در جمع اساتید مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار اظهار داشت: اخوشبختانه سطح علمی طلاب در  کردستان نسبت دیگر استان های همجوار بالاتر است و این هم نشان دهنده تلاش و جدیت و تلاش طلاب است و هم از زحمات اساتید خبر می دهد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه در مدرسه سفیران بیجار تاکنون طلاب به طور رضایت بخشی تحصیل کرده اند، افزود: تمام تلاش مدیریت، معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار تعلیم و تربیت و پرورش طلاب مجرب، با علم و با بصیرت برای جامعه است.

وی با اشاره به وظیفه سنگین طلاب در عصر کنونی، عنوان داشت: متاسفانه امروزه اسباب و امکانات دنیای مجازی به تهدیدی برای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تبدیل شده است که باید مسئولان مربوطه در این باره چاره اندیشی بلندمدتی داشته باشند و به فکر مُسکن نباشند و راهکارهای اصلی مبارزه را پیدا و تدوین کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار تاکید کرد: این مدرسه با استفاده از اساتید مجرب و فرهیخته تلاش بسیاری برای آشنا سازی طلاب با علوم روز و روش های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد که این امر قابل تقدیر است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: امروز تخریب چهره روحانیون و طلاب هدف اصلی دشمنان است و با استفاده از هر امکانی به دنبال رسیدن به این خواسته هستند و وجود این همه شبکه ماهواره ای فارسی زبان موید این مسئله است که دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست و به صورت اخص به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و روحانیت است.

این استاد حوزوی گفت: تا زمانی که زمام این نظام در دستان رهبری فرزانه و با درایت است، توطئه های دشمنان بی اثر خواهد ماند و به دشمنان خارجی و داخلی که به دنبال زدن تیشه به ریشه های این انقلاب برآمده از بطن مردم و جامعه هستند؛ باید گفت که تا زمانی مردم در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند، این نظام بیمه خواهد بود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha