سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه دشمن نیازمند بهره گیری از تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، گفت: با بهره گیری از این دو اصل مهم می توانیم نقشه های دشمن را خنثی و کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در نشستی جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی با هدف مقابله با هجمه های دشمنان تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان از همه توان خود برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بهره گرفته اند، افزود: باید از ظرفیت های دینی و معنوی به منظور مقابله با این هجمه ها استفاده کنیم.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دین و ارزش های اسلامی عامل عزت و عظمت ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب از نقش تعیین کننده دین در عظمت دادن ملت ایران عصبانی هستند و تلاش می کنند نقش دین را در جامعه کمرنگ کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای دینی و ارزش های الهی شکل گرفته است، اظهار کرد: امروز این انقلاب دینی در دنیا سرآمد و الگو است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دشمنان دین را سد محکمی در برابر تحقق توطئه ها و نقشه های خود علیه نظام دینی می دانند، بیان داشت: ملت ایران در سایه دین و ارزش های الهی امروز به یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمت داده است، افزود: متأسفانه در رژیم گذشته کرامت و عزت ملت ایران به پایین ترین حد ممکن رسیده بود، اما انقلاب اسلامی کرامت و عزت را به ملت بازگرداند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز انقلاب و نظام اسلامی نیازمند حمایت همه جانبه است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در آستانه ورود به چهل سالگی خود قرار دارد و همین مسأله موجب عصبانیت دشمنان شده است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمنان با فشارهای اقتصادی و تحریم ها تلاش می کنند مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کنند، بیان داشت: در چنین شرایطی روحانیت و مبلغان دینی باید تمام قد همانند گذشته پای انقلاب بیاستند و از آرمان های این نظام دفاع کنند.

وی با تأکید براین که انقلاب اسلامی با قدرت و سرعت در حال حرکت به سوی قله های تعالی و سعادت است، تصریح کرد: تحریم ها و تهدید های دشمنان علیه انقلاب تأثیری بر روند حرکت این نظام به سمت قله های پیشرفت نگذاشته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه نوع تهدید های دشمن، امروز به کشوری تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل شده است، بیان داشت: ملت ایران ثابت کرده که تا آخرین لحظه پای انقلاب خواهد ایستاد و لحظه ای از حمایت و پشتیبانی نظام دست نخواهد کشید.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که هر روز که می گذرد پیشرفت های نظام بیشتر نمایان می شود، افزود: دشمنان انقلاب باید بدانند که با تحریم، تهدید و فشار نمی توانند ملت ایران از مسیر انقلاب منحرف کنند.

وی با بیان این که دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: مبلغان دینی به عنوان مرجع فکری و فرهنگی جامعه باید با روشنگری و آگاهی بخشی مانع از تحقق توطئه دشمن شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه دشمن نیازمند بهره گیری از تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، گفت: با بهره گیری از این دو اصل مهم می توانیم نقشه های دشمن را خنثی و کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha