جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام گلقندشتی- معاون فرهنگی دانشگاه مفید

حوزه/ معاون فرهنگی دانشگاه مفید، در جشن خیریه «حمایت از بیماران اُستومی»، گفت: دانشگاه مفید همواره از زمان تأسیس تاکنون از اقدامات خیرخواهانه حمایت کرده و در این عرصه برنامه ها و فعالیت های اثرگذاری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری««حوزه» حجت الاسلام اکبر گلقندشتی، شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن خیریه «حمایت از بیماران اُستومی» که از سوی گروه هنری رسانه ای ستاک(زیر نظر حوزه هنری استان قم) و انجمن حمایت از بیماران اُستومی قم، در سالن دکتر قربان نیا دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: این یکی از مراسم های پر احساس، عاطفه و خیر است که در دانشگاه مفید برگزار می شود.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، گفت: مردم کشور ما در برگزاری چنین مراسم های خیری همیشه حضور فعال و گسترده داشته اند و با صمیم قلب کمک نموده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه مفید تصریح کرد: طبق آموزه های دینی معتقد هستیم که در کارهای خیر به اندازه توانمان مشارکت داشته باشیم، لذا بر این اساس دانشگاه مفید نیز وقتی پیشنهاد برگزاری این مراسم خیر مطرح شد، از آن استقبال کرد و همکاری کامل را انجام داد.

حجت الاسلام گلقندشتی افزود: دانشگاه مفید توسط آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(ره) در سال 67 با همین نگاه خیر خواهانه تأسیس گردید و هدفش این است که جامعه ایرانی را به سوی تعالی حرکت دهد و دانشجویانی را پرورش دهد که دغدغه حل مشکلات مردم و کشور را داشته باشند.

وی با بیان  این که اگر کسی دست نیاز به سوی ما دراز کند و به او کمک نکنیم، یک عمل غیر اخلاقی است، گفت: دانشگاه مفید همواره از زمان تأسیس تاکنون از افدامات خیر خواهانه حمایت کرده است و در این عرصه برنامه ها و فعالیت های اثرگذاری داشته است.

معاون فرهنگی دانشگاه مفید در پایان به آیه 46 سوره کهف اشاره کرد و افزود: «الْمالُ وَالْبَنُونَ زینَةُ الْحَیوةِ الدُّنْیَا وَالْباقِیاتُ الصّالِحاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلً»، مال و فرزندان، زینت زندگی دنیا هستند و کارهای ماندگار شایسته ، نزد پروردگارت پاداشی بهتر دارند و امید بخش ترند.

پخش مستند «من محیا هستم»

بر پایه این گزارش، اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی حجت الاسلام لیالی از فضلای حوزه، اجرای استندآپ، تقدیر از خیرین و حامیان نیکوکار و نیز تجلیل یکی از کودکان مبتلا به این بیماری به نمایندگی از سایر بیماران اُستومی از دیگر برنامه های این مراسم بود

در این مراسم همچنین مستند دختر بچه مبتلا به بیماری اُستومی با عنوان «من محیا هستم» کاری از گروه هنری رسانه ای ستاک(زیر نطر حوزه هنری استان قم) پخش شد و حاضرین در جشن را تحت تاثیر قرار داد.

پویش «من هم حامی بیماران اُستومی هستم»

در این جشن همچنین پویش «من هم حامی بیناران اُستومی هستم» به امضای حاضرین رسید.

انتهای پیام

                              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha