جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان

​حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: در کمیته سلامت برنامه های درمانی مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان با حضور اعضا به صورت مدون تدوین شده است و این امر روند اجرای طرح های سلامت توسط این مرکز را تسریع می بخشد.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: خدماتی که در مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان ارائه می شود، بسیار مناسب و جامع بوده و امید است که این روند ادامه داشته باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از طرح های اصولی و کابردی که توسط مرکز خدمات حوزه علمیه استان در حال انجام است و انصافا فعالیت خوبی هم در سال گذشته و هم در سالجاری دارد، بخش سلامت این مرکز است.

این استاد حوزوی با اشاره به این که مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان اقدام به تشکیل کمیته سلامت کرده است، افزود: تشکیل کمیته سلامت و تعیین اعضای آن می تواند نقش بسیار مهمی در بخش سلامت روحی و جسمی روحانیون و طلاب استان کردستان داشته باشد.

حجت الاسلام مومنی عنوان داشت: در کمیته سلامت برنامه های درمانی این مرکز با حضور اعضا به صورت مدون تدوین شده است و این امر روند اجرای طرح های سلامت توسط این مرکز را تسریع می بخشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: خوشبختانه در سال گذشته در حوزه سلامت، مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان در سطح شهر سنندج و دیگر شهرستان های استان، کارگاه های سلامت و بهداشت بسیاری برگزاری کرده است که با استقبال روحانیون، طلاب و خانواده های آنان برگزار شده است.

وی در پایان گفت: امسال هم با تشکیل کمیته سلامت در مرکز خدمات حوزه علمیه، امور مربوطه به سلامت طلاب و روحانیون روند دقیق تری به خود گرفته است که این را باید مرهون تعامل و تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان و فرید شهسواری معاونت سلامت، و... این مرکز دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha