سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حفظ سلامت دستگاه قضا از عوامل جلب رضایت مردم است، گفت: مهمترین وظیفه دستگاه قضا اجرای عدالت و عدالت خواهی است که باید در این راستا از جنجال و بی نظمی جلوگیری شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امروز در دیدار کارکنان دادگستری بروجرد در دفتر امام جمعه، با اشاره به اینکه قوه قضاییه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی ملت است، گفت: قوه قضاییه باید با تمام توان در راستای حل مشکلات قضایی و  مقررات برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه قدم بردارد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری تحول در قوه قضائیه است و باید در اجرای برنامه ریزی برای وظایف محموله خود رسالت های خود را انجام دهد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید با متخلفان حقوق عمومی برخورد جدی داشته باشد، خاطر نشان کرد:دستگاه قضا با تخریب کنندکان محیط زیست و زمین خواری بصورت قاطع برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه قوه قضاییه از کلیدی ترین مراکز مبارزه با فساد در کشور است، افزود: امروز امید مردم برای مبارزه با مفاسد اقصادی، اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی به دستگاه قضا است.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت دستگاه قضا از عوامل جلب رضایت مردم است، گفت: مهمترین وظیفه دستگاه قضا اجرای عدالت و عدالت خواهی است که باید در این راستا از جنجال و بی نظمی جلوگیری شود.

امام جمعه بروجرد در پایان از مسئولان دستگاه قضا خواست بصورت جهادی مشکلات قضایی مردم را حل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha