شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مستند پدرمعنوی

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از ساخت و تدوین نهایی مستند «پدرمعنوی» خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین در سالی که گذشت توانست فیلم های مستند و فاخری تهیه و در شبکه های استانی و ملی پخش نماید که اگر نگاه ارزشمند و رسانه ای مدیر محترم حوزه علمیه قزوین نبود نمی توانستیم این برنامه ها را به خوبی تهیه نماییم.

وی افزود: درماه مبارک رمضان مستند «سردار آزادگان» شهید حجت الاسلام ابوترابی را تهیه نمودیم. در این ماه همچنین دست اندرکان رسانه ای حوزه علمیه قزوین توانستند بخشی از زندگی مبارزاتی و حوزوی مرحوم آیت الله باریک بین را در قاب تصویر بگنجانند که باید از بیت و فرزند ایشان حجت الاسلام والمسلمین محمد باریک بین قدردانی کنم.

حجت الاسلام افشار  ادامه داد: ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله باریک بین هنوز برای مردم ناشناخته  است که باید نویسندگان و صاحبان قلم در این راستا همت و تلاش خود را بیش از پیش نمایند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: موضوعات مختلف حوزوی در دستور کار این واحد قرار دارد که امیدواریم با تامین منابع بتوانیم دیگر شخصیت ها و فرهیختگان حوزوی را در قالب فیلم مستند به مخاطبین معرفی نماییم.

حجت الاسلام افشار در رابطه مستند «پدر معنوی»، بیان کرد: در این فیلم تصاویری از مراسم وداع با پیکر مرحوم آیت الله باریک بین و همچنین تصاویر حضور ایشان در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی و مصاحبه با شاگردان و روحانیون حوزه علمیه قزوین به نمایش در آمده است.

 مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین گفت: تولید فیلم مستند 10 شخصیت برجسته حوزو استان در دستور کار بوده و مراحل پژوهشی را نیز پشت سرگذاشته که امیدواریم این 10 مستند فاخر امسال در حوزه علمیه قزوین تولید و در اختیار شبکه استانی مرکز قزوین قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha