جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهر تهران در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان نیروی هوایی

حوزه/ در گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهر تهران با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، از روحانیون به عنوان مهم‌ترین نیروهای انقلابی برای حل این مشکلات و آسیب‌ها یاد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت‌الله سید هاشم حمیدی، گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهر تهران، در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان نیروی هوایی، خدمات مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را انکارناپذیر خواند.

مدیر اسبق حوزه علمیه استان تهران افزود: ائمه جماعات مساجد و مبلغان و استادان حوزه باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان قسم خورده کشور به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، تلاش شبانه ‌وزی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور نیز در این گردهمایی با اشاره به اهمیت مساجد در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، به تبیین دسیسه‌های دشمنان در تخریب جایگاه روحانیت در جامعه پرداخت.

 رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، ائمه جماعات مساجد و روحانیون را مهم‌ترین نیروهای انقلابی برای حل این مشکلات و آسیب‌های برشمرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha