پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی محکومیت سالروز تخریب بقیع در سراسر پاکستان

حوزه/ همزمان با سالروز واقعه دردناک تخریب حرم ائمه بقیع(ع) توسط آل سعود، راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز مسلمانان شیعه و سنی در شهرهای مختلف پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزرای حوزه؛ همزمان با سالروز واقعه دردناک تخریب حرم ائمه بقیع(ع) توسط آل سعود راهپیمایی و تجمع اعتراض آمیز مسلمانان شیعه  و سنی در شهرهای مختلف پاکستان  برگزار شد.

از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی در شهر کراچی راهپیمایی محکومیت سالروز تخریب بقیع برگزار شد. حجت الاسلام باقر عباس زیدی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین در سخنرانی خود در این راهپیمایی گفت:  8 شوال 1344 سیاه ترین روز در تاریخ جهان است زیرا در این روز قبور ائمه، همسران پیامبر اسلام (ع) توسط آل سعود تخریب شد.

وی افزود: احترام قبور ائمه(ع)  در مکتب شیعه و سنی یکسان است و اکنون باید شیعه و سنی جمع شده و برای تعمیر این قبور مقدس در سطح جهانی پیگیری کنند.

راهپیمایی دیگری هم از طرف سازمان اصغریه و مجلس وحدت مسلمین در شهر سجاول برگزار شد. اعتراض کنندگان با ابراز انزجار از هرگونه تخریب مقدسات توسط رژیم آل سعود هابیت را محکوم کرده و بازسازی هرچه سریعتر جنت البقیع را خواستار هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha